پرسش های متداول


۱- آیا امکان ثبت نام به عنوان مشاور در سامانه وجود دارد؟

پاسخ: بله، شرکت طنین پیک سبلان از نظرات صاحبنظران استقبال می کند. برای پیوستن به جمع مشاوران شرکت می بایستی از طریق قسمت عضویت اقدام نمایید.

 

۲- چگونه در سایت ثبت نام کنیم؟

پاسخ: به قسمت عضویت در سایت مراجعه نمایید.

 

۳- چگونه اطلاعات خودم را ویرایش نمایم

پاسخ: برای ویرایش اطلاعات خود از قسمت پشتیبانی اقدام نمایید.

 

۴- آیا امکان ثبت نظر بدون عضویت در سامانه وجود دارد؟

پاسخ: خیر، سامانه مختص به مشاوران شرکت طنین پیک سبلان می باشد و افراد دیگر قادر به ثبت نظرات خود نیستند برای ثبت نظرات افراد غیر عضو به باشگاه مشتریان بتا اسپورت یا سایت بتا اسپورت مراجعه نمایید

 

۵- در صورت نیاز به خرید محصول چگونه اقدام نماییم؟

پاسخ: برای سفارش یا خرید از طریق ارتباط با ما اقدام نمایید.

 

۶- آیا فعالیت به عنوان مشاور مزایایی دارد؟

پاسخ: بله، شرکت طنین پیک سبلان از نظرات کاربردی و عملی مشاوران استفاده خواهد نمود و بدیهی است که به نحو مقتضی از آن عزیزان قدردانی خواهد شد.

 

۷- آیا امکان همکاری به صورت استخدام در شرکت طنین پیک سبلان وجود دارد؟

پاسخ: بله، شرکت طنین پیک سبلان از تمامی علاقه مندان به استخدام در شرکت طنین پیک سبلان دعوت به همکاری می نماید. بدین منظور به قسمت همکاری با ما مراجعه نمایید.

 

۸- درصورت بروز مشکل چگونه اقدام نمایم؟

پاسخ:درصورت بروز مشکلی که قادر به حل آن از طریق سامانه نمی باشید از طریق قسمت پشتیبانی اقدام نمایید.